Reparaties

DUO Computers levert reparaties voor alle merken computers en laptops. Op deze pagina kunt u een reparatie verzoek doen en deze via het formulier aanmelden.

Heeft u de meest gestelde vragen al doorgelezen hieronder? Doe dit eerst. Dat scheelt u dan wellicht een berichtje. 🙂


Hoe lang duurt een Reparatie?

De reparatietermijn bedraagt minimaal 2 werkdagen.We proberen reparaties zo snel mogelijk te doen. Mocht er spoed bij een reparatie nodig zijn, hebben wij een spoedtarief voor handen.

Wat kost een Reparatie?

Dat is per reparatie verschillend. Het ene probleem is natuurlijk het andere niet. Doorgaans rekenen wij als minimum voor korte ingrepen €15. Bij reparaties buiten de garantietermijn of niet geconstateerde klachten, wordt minimaal € 48,- onderzoekskosten in rekening gebracht.

Waar vind ik de status van mijn Reparatie?

Voor informatie over de voortgang van de reparatie kunt u mailen naar vragen@duocomputers.nl. Of u kunt een sms sturen naar 06 154 07 224 onder vermelding van uw RA nummer. U vindt uw RA nummer op de reparatiebon of uw factuur.

Mijn reparatie is klaar, wat nu?

U ontvangt een SMSje of een telefoontje als de reparatie uitgevoerd is.

Kunnen jullie ook een computer ophalen?

We hebben ook een haal- en breng-service indien dat nodig is. Neem telefonisch contact met ons op om een afspraak te maken. De pc/laptop kan dan worden opgehaald voor €15. Dit geldt alleen binnen Amersfoort en omgeving.

Vervangen jullie ook laptopschermen?

Absoluut. De prijs voor het vervangen hangt echter af van het type scherm. Arbeidskosten komen daar dan nog los bovenop. Deze arbeidskosten zijn afhankelijk van de moeite die het kost om een scherm te vervangen. Dit is per laptop anders en kan dus niet altijd van tevoren bepaald worden.

Wat voor garantie leveren jullie?

DUO Computers levert op de door ons uitgeleverde hardware 6 maanden garantie. Dit is dus puur hardwarematige garantie. Fouten in de software door bijvoorbeeld eigen toedoen vallen hier niet onder.

Oh nee, dataverlies. Wat nu?

DUO Computers is niet aansprakelijk voor uw software en gegevens. Wij verwachten dat u zelf een back-up maakt. Het kan zijn dat door sommige reparaties, data en software verloren raakt.
Wij zullen altijd ons best doen om dat niet te laten gebeuren. Jammer genoeg kan het niet altijd voorkomen worden.

Kunnen wij iets terug doen voor jullie?

Een appel kruimeltaart gaat er altijd in bij ons! Maar u zou natuurlijk ook lid kunnen worden van de “DUO Club“. Daarmee ondersteund u ons en kunnen wij u ook beter ondersteunen!


Heeft u een reparatieverzoek voor ons?
Vult onderstaand formulier in en we nemen zo snel mogelijk contact met u op.

Formulier voor computer reparaties